Tuesday, July 12, 2005

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Lagu yang Sedang Didengar: Mariah Carey - We Belong Together
Perasaan: Patriotik

Untuk menghormati Hari Kebangsaan kita yang akan menjelang tidak lama
To honor our National Day that is coming up pretty soon,

lagi, saya telah mengambil keputusan untuk ber-blog dalam Bahasa
I've decided that I shall blog in Bahasa Melayu,

Melayu, bahasa kebangsaan kita. Walaupun terdapat sedikit kesusahan
our National Language. Eventhough there will be some difficulties

bila berblog dalam BM, saya akan berusaha kerana kita mestilah berasa
blogging in BM, I shall try my very best because we should be proud of

bangga dengan bahasa kebangsaan kita. Menjelang Ogos haribulan 31,

our national language. Come this August 31st , we will be celebrating

Malaysia akan menraikan Hari Merdeka ke 48. Tetapi oleh kerana saya

Malaysia's 48th Independance Day. Because I do not have much time,

kesuntukan masa,saya akan menamatkan post saya disini.

I shall leave this post this post to end here. Counting down

Menanti-nantikan detik-detik Merdeka!!
to Merdeka!

2 comments:

YSCHAN said...

Merdeka!
Hello!

Pinkity said...

You've gotta admit that I did a pretty good job translating the damn thing right? Uh.. wrong? No? Comeon...